Isnin, 7 Februari 2011

kurasa yang kau rasa karena hati bicara..

Assalammualaikum..

saya ada satu habit..mencari lagu yang seronok dan best untuk didengar..dan bila saya dah berkenan dengan lagu tu, saya akan ulang, ulang dan ulang lagu tu sehingga saya jumpa lagu lain yang best juge..sehingga dua roomate saye (syibrah n shikin) jadi hafal lagu nye..hehe

lain orang lain gaya kan ~__^

currently listening to this song..^__^

 

sangat indah dan puitis kata-katanya..silakan dengar ^__^

“terkadang tak perlu terucap kata-kata..tuk selami hatimu”

ada banyak makna yang tersirat..bak kte syibrah..membuat jiwa terawang-awang a.k.a jiwang..hehe..

eh, gaya macam saya dilamun cinta pulak kan..memang saya sedang bercinta..bercinta sama ilmu dan buku juga sedang memburu cinta..cinta abadi yang abadi yang tiada penghujung..cinta illahi..hehe..cinta sesama manusia yang berlainan jenis? oh, belum masanye lagi..jodoh kan ketentuan Allah..maka berdoa sajalah untuk yang terbaik..Allah Maha Mendengar ^__^

p/s: operasi assignment yang bertimbun sudah bermula..

dah lama tak mengarang sajak..ada permintaan buat sajak..boley lagi tak ni..huhu

bengkel multimedia sabtu ni di dewan kuliah sastera UM..jom celik media ^_^

jumaat ni 1st presentation saya..chaiyok3!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan