Rabu, 14 Oktober 2009

kisah 2 ari..hehe

assalamualaikum..Alhamdulillah, nikmat iman dan islam itu masih dikecapi..hmm..semester break ni keje aku is jalan2..hehe, semalam aku bawak jiha g tgk wayang..sebuk ajak aku bawak dia..n paling bez, dy yang belanja..hehe..kitorang tgk cite papadom..bez gak..b4 that, masuk popular jap..cari buku baru uk dibce..ni antre buku yang dapat dibeli..hehe

semalam lagi, (selasa, 13 okt 09) kinah n nadia berye d rumahku..sebelum tu pening fikir nk masak ape..at last aku masak mee tomyam..eheh, sedap tau..hehe..diowng sampai dlm kul 12 lebih..alang-alang makan tgah hari skali...pastu aku blnje diowng sate kajang haji samuri..one of da best sate kajang as kajang be known as bandar sate kajang..eheh.tapi yang x bestnya, anis ponteng skolah..tapi xkan aku nk biar dy duk umah sensowg kn, then terpaksa la aku bawak dy skali..pastu diowang blik dlm kul 4 ptg..t dtg ag ye korg.


aku n anis

antara sate yang dh nk abes..eheh


kinah n nadia..

hehe..bawah ni juz nk share picture raya aritu..ari ke2 berye ngan baju majmuah..hehe, jimat..xyah beli bnyak2...

baju majmuah as bju rye..

ni gamba family..tema rye dis year ijau..eheh, aku yang pilih kaler tu..bese kitorang bergmbar kat sofa..tapi dis year ad kelainan sikit..becoz of umah embah dh direnovate (btl ke aku eja??..eh lantakla) jadi lagi cantik..so tangga pon jadi la..tapi cantik what..eheh


my family

ari tu (ahad 11 okt 09) 4 da ist time..aku bawak kete ke shah alam sebab nk g umah nadia..hehe mama tak taw agi..kawan ira tolong kitowg tunjuk jalan..tapi sblm nk smpi tu sesat gak..tpi ok la sesat kat shah alam gak (shah alam memamng banyak roundabout)..huhu..pastu g umah knah lak..n tetbe kwn ira tu sedare ngan kinah..eheh tetbe jadi jejak kasih lak..hehe..ok la kn..
pastu berye kat umah cikmah (my mama angkat) jiran lama aku dulu pastu umah Nadzeerah..my old friend from skolah rendah..now she's in uitm shah alam..eheh, shah alam lagi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan