Rabu, 21 Oktober 2009

along dis week

alhamdulillah..setinggi kesyukuran dirafa'kan padaNya..tuhan semesta alam..yang mentadbir segalanya dengan amat baik..sesungguhnya kita hanya merancang tapi perancangan Allah adalah terbaik...Subhanallah..

sepanjang minggu ni...ap yang aku dh buat? melaksanakan tugas ku di rumah as kakak sulung...n apa yang special ey..hmm..hri ahd sampai isnin, madihah bermlam di rumahku..tujuan asal is nk cari sumbangan..tapi sumbangan hanya di cari pada isnin je..dpt la ckit..alhamdulillah, (rm1 pon wet gak kn..) kenapa madi nk tidor umah aku? ntah, ni bukan plan aku..dah orng nk dtg, xkn aku nk halau kn..at least aku ad kwn n Rasulullah s.a.w suka umatnya memuliakan tetamu..maka tak salah kn..law korg nk tidor umah aku pon dialu2kn..hehe

ari ahad, kitorg g umah wak usop( pakngah belah mak)..beliau mengadakan kenduri kesyukuran..alhamdulillah, rezeki beliau melimpah..semoga Allah memberkati beliau dan kerluarga..amin...hmm, kat sana aku jumpa dengan sepupu2 ku..dan tk semena2 dpt 1 plan nk g men air kat sungai congkak weekend ni..h..xtw jadi x..mcm x je..huhuhu..

ari senin lak, kitorg g skolah mama..ad hal sbnrnya..g antar surt tuk adam n anuar..pastu lepk skolah mama tgk anak murid dy masak...tapi yang kelakarnya, diowg juz goreng kentang, nuget, ayam goreng n sume yang western la..ahahaha..cmtu, adik ak yang djh4 pon taw goreng..hehehe..tapi ok la kan at least diowg ad keinginan nk masak..pas balik tu g pusing prima saujana cari sumbangan..alhamdulillah, dpt la ckit..

ari selasa? hmm..aku pusing semenyih sblm antar madi balik..rupenye umah dy agk dkt ngan umah ku..dy tunjuk aku jalan ke sungai congkak..cz t sng ak nk bwk sepupu aku g sne..(tp jd ke? haha, ntah)

ari rabu n kames x de wat pape..duk umah je...smlm mama bwk laptop ku ke skolah..hajatnye nk bg student dy tgk citer2 dlm tu..ak igt nk ikot..tapi mls nk bgn awl..hehe, maka x jadilah..agpon mama cm x bg ak ikot..huhuhu..esok insyaallah, aku nk jumpe Nazrah n Kinah kat mid..hehe..lme dh x jupe nazrah..windu ngan dy..

hmm..ak arap weekend ni jadi..aku po dh lme x mnd sg..law x jd, ak bwk adk2 ak je la kot..insyaallah...kita hanya merancang tapi Dia yang tentukn yang terbaik untuk kita..btul x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan