Isnin, 22 Ogos 2011

cuti punya cerita ^___^

Assalammualaikum..

salam ramadhan buat semua..agak sudah jarang mengupdate post di cni..alasan biasa, kesibukan melanda..hehe..

tinggal berbaki lagi beberapa hari menuju hari kemenangan..terasa seolah-olah sepanjang hari perjuangan ini tidak dimanfaatkan sebaiknya..Allah, seandainya telah Kau takdirkan ini ramadhan terakhir..terima lah amalan yang tak seberapa nin buat bekalan bertemuMu..

puasa tahun ini berbeza seperti tahun-tahun lepas..sungguh, sedikit sebanyak ia memberi makna buat saya..moga ia makna yang kian membawa saya kepadaNya..insyaallah..bagaimana anda?

sedar tak sedar, masa yang ada semakin berganti..seolah-olah berlari jauh meninggalkan manusia yang semakin kerugian..yang tidak memanfaatkan masa sebaiknya..moga kita dijauhkan dari mereka yang kerugian..moga masa yang berbaki ini dimanfaatkan untukNya, DemiNya dan keranaNya..

cuti saya juga sudah mahu ke penghujungnya..bulan depan sudah mula belajar seperti biasa..oh, saya tak sabar..sudah terasa kebosanan akibat cuti yang lama..juga terasa otak semakin tepu..hehe..

mahu bercerita apa yang saya lakukan sepanjang cuti..alhamdulillah, diberi kesempatan yang pelbagai dalam mentafsir erti hidup yang terbaik..saya bekerja sekadar mencari pengalaman..bukan wang semata yang dicari..tapi juga suatu makna hidup dari perspektif mereka yang lain ^_^

berjumpa dengan bermacam jenis orang membuat saya banyak berfikir..belajar bermacam perkara menjadikan saya faham, ilmu Allah sangat luas..terima kasih ya Rahman atas kesempatan yang telah Kau berikan..Alhamdulillah..

working

sabtu ini hari terakhir..terima kasih kak Ani atas tunjuk ajar sepanjang cik amel ni bekerja ^__^..terima kasih juga cik Nurul untuk setiap yang dikongsi bersama..oh ya, nama panggilan saya ditempat kerja..’amel’ gara-gara kak Ani yang pelat sebut nama saya..eheh..mohon maaf andai ada yang terkurang dari diri ini..terima kasih tak terhingga buat kalian semua..juga auntie sekeluarga yang memberi peluang untuk saya belajar sesuatu di sini..panjang umur, ada jodoh, kita jumpa lagi ^___^

kedai gambar fujifilm prima saujana sentiasa di ingatan..

oh ya, mahu promote sedikit..hehe..mahu print gambar yang berkualiti? mari ke sini ke kedai gambar ljvand fujifilm prima saujana kajang..dan mahu merasa masakan sarawak? sila ke abang cafe juga di prima saujana..hehe (kak ani, mintak komisen ey..haha)

p/s : terima kasih sudi membaca :)

sungguhlah,manusia yang banyak ragamnya..

sabtu jamuan buka puasa di kedai :)

tak sabar mahu mula belajar..ap cerita minor ni ye..hermm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan