Sabtu, 23 April 2011

Nikmat kurniaan Dia..

Assalammualaikum..

Subhanallah..itu ungkapan yang lahir saat melihat hijaunya alam ciptaan Allah yang Esa..Alhamdulillah..masih lagi diberi kesempatan menikmati kehijauan yang tenang itu..semalam saya syibrah, siti dan azmatun mencari kelainan dalam mengulangkaji pelajaran kami..belajar dan menghayati (xlupe, main pon masuk skali..hehe)..sangat berbeza suasana belajar disana dan ditempat biasa kami belajar..ternyata persekitaran sangat memainkan peranan..maka, wahai semua. mau study, cari tempat yang tenang dan menenangkan..hehe..

sebelum memulakan sesi ^____^

DSC02148

antara ciri-ciri orang cemerlang =P

  

model buku teks..haha 

DSC02220

kegirangan selepas study =)

DSC02159

Antara aktiviti kami semalam adalah study, melihat kedamaian, sempat membuat dokumentari (tetibe jadi artis bidan terjun..ada sesape nk offer kami berlakon?? eheh..perasan jap :p)..dan semasa kami makan di kawasan berdekatan, kami terjumpa ini..di saat ‘pejuang-pejuang islam’ sedang mengadap Illahi, mereka ni pula hilang arah..moga mereka dikurniakan hidayah dari Dia yang Penyayang..please, don’t try this anywhere..=(

DSC02186

Astaghfirullah..moga hidayah Allah bersama mereka..

p/s: nk update pasal commit’11 tp tggu gamba..wahai inchik shukor..bila mau kasi gamba??

Alhamdulillah atas setiap kesempatan dan peluang..

terfikir..kembara mencari mad’u..kerana sesungguhnya, sangat ramai yang memerlukan bantuan..ya Allah teguhkan hati ini di jalanMu..

Exam minggu depan..best of luck kawan =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan