Isnin, 3 Januari 2011

dengan kuasa bulan....

assalammualaikum..

petang tadi saya borak-borak dengan roomate saya..cerita tentang cerita kartun zaman kami kecil dulu..dan kebetulan saya sedang bukak youtube..terlintas untuk cari cerita ni..'sailormoon'..hehe..

cerita yang sangat pemes zaman saya kecil dulu..sekarang dah tak ada..saya cari juga siri kartun di youtube ni..tapi tak berjumpa pulak..yang ada cuma lagu dia..dulu saya sangat suka lagu ni..hehe..dan saya pasti mereka yang sezaman dengan saya mesti ingat cerita ni..ayat istimewa sailormoon :
dengan kuasa bulan, aku menghukummu..
hehe..sekali sekala jadi kanak-kanak versi remaja =p..ni saya mau share lagu tema yang pemes dulu..



ini lirik dia..silakan untuk nyanyi sama-sama (^____^)

Maafku tak pernah berterus-terang.
Bukan ku tak mempercayaimu,
Namun sebelum ku berganti rupa..

Ingin aku menemuimu..
Ku kan bermandi cahaya bulan
Yg cemerlang di malam yg cerah..

Memang teLah lama kurasakan
Ingin menolong yg lemah..

Tiba-Tiba keajaiban terjadi
Kekuatan muncul di diri
Untuk melawan semua kejahatan..
Kekuatanku harus digunakan
Menegakkan segala kebenaran
Ini keajaiban alam..

Aku mempercayainya
Ini keajaiban alam

p/s: sonok jadi kanak-kanak kan..xde masalah untuk difikrkan..

alhamdulillah..Allah mendengar doa saya..Syukran Ya Rahman

lg 2 minggu kem itu..moga dpermudahkan segalanya..

ketemu ayahanda fauzi yang penuh pengalaman di dada..terima kasih ayahanda untuk perkongsian itu..(^__^)

sudah memulakan sesi pembelajaran untuk sem 2..bersemangat waja wahai diri..

alhamdulillah lagi..killer paper yang merisaukan lepas..tinggal kerisauan result paper len..apa cit la agaknye..(T__T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan