Ahad, 5 September 2010

terima kasih..

salam..

hari ni 5 sept 2010..bermakna aku sudah tergolong secara rasmi bersama mereka yang berangka 2 didepan umur..(oh awak dh tua la cik amal..huhu)..bertambah umur maka bertambah dekat dengan encik 'kematian'..YA Allah..kadang-kadang aku lupa diri..ampunkan aku..bila dinilai dan dimuhasabah kembali sepanjang 20 tahun aku menumpang dimuka bumiNya..terlalu banyak dosa yang dilakukan melebihi ibadat tanda hati tunduk kepadaNya..Astaghfirullah, betapa tak sedar dirinya aku...huhu

apa pun, aku berterima kasih kepada semua yang mengingati ku..ucapan dan doa dari teman2 di fb, sms dan call amat aku hargai..terima kasih semua..

eheh, teringat 2 tahun aku menyambut ari kelahiran ini di nilam puri..hehe..tahun pertama, semua hp membe2 aku igtkn di reminder ttg tarikh ini..eheh..saje suke2..tahun kedua, tarikh ini aku berbakti bersama di rumah putera dan puteri harapan di pengkalan chepa..kenangan terindah bersama anak yatim disitu..melihat keadaan mereka buat aku kenal diri...ditambah di hari kelahiranku..tersenyum aku bila mereka menyanyikan beramai-ramai lagu hari jadi untukku..ya, pro murni dalam kenangan...

p/s: terima kasih awak ingat saya :)

ada yang menuntut janji..dia ingat lagi..buat aku resah..huhu

3 tahun berturut ari jadi di blan ramadhan...

raya dengan assgnmnt..huhu

1 ulasan:

  1. kelahiranmu memmbawa sribu rahmat,
    kejayaanmu memberi sribu kbhagiaan,
    smoga drimu sentiasamembawa berkat,
    "slamat hari lahir adik ucapkan...."
    >>UHIBBUKI FILLAH K.AMAL<<
    SMOGA PANJG UMO & MURAH REZEKI...
    xpe la k.Amal raye ngan agsignment,
    adik rye ngan buku...
    kite raya same2 yew....he3.wassalam.

    BalasPadam