Jumaat, 8 Januari 2010

Happy Besday Mama..rindunyer..

My Beloved Family...

aku, mama n ira..


memancar sang suria,
menyinar cahayanya,
begitulah berseri wajah mama ku sayang,

aku sayang mama,
mama ku sayang mama
sayang sayang mama
mamaku sayang

walaupun mama letih mengasuh kami ini,
namun masih tersenyum menyejukkan hati,

9 januari 1965 lahirnya seorang insan yang sangat aku sayangi..insan yang sangat aku hormati, insan yang tidak pernah jemu berkorban untuk diri ini..insan yang tak putus-putus memberikan kasih sayangnya sepanjang aku bernafas hampir 20 tahun ini..Ya Allah, ku bersyukur padaMu kerana mengurniakan mama seperti beliau..

selamat hari jadi mama(Puan Rominah Omar), Ya Allah, ku mohon, sayangi ibu bapaku sebagaimana mereka menyayangi ku semenjak kecil..limpahkan mereka rahmat dan kasih sayangMu..anugerahkan mereka kehidupan bahagia dunia akhirat..aku sayang mereka...

p/s: tetbe rse rindu nk balik..x sabar nk abes..ira ada kat umah..padahal baru seminggu msuk kampus..jeles..huhu

Ya Allah, permudahkan urusan ku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan