Isnin, 14 September 2009

aku dan kuih raya..

antara buble rice coklat yang dh siap..(agak messy tmpt ni)

hmm..balik rumah ni sepatutnya aku habiskan dengan baca buku memandangkan exam is around da corner..but then, lain pulak jadinya...mama minta aku untuk siapkan 1 jenis kuih raya cz kat rumah tggl aku sorg je...but its ok..disebabkan mama dh belikan buble rice n coklat, so aku pun dgn senang hati siapkan kuih ni..(ni kuih raya paling simple..hehe)..


anis yang mmg rajin suruh orang buat kuih( seb bek dy rajin tlg..huhu)

ari ahad, mama buat popia..tapi popia ni lain sikit...lbh kurg cm kopok gak..cz ad perisa..hmm, t law x smpt abes, akn dibawa ke klntn..

walaupun suasana raya itu sudah terasa, namun aku masih tak boleh lari dari tanggungjawab sebenar aku as a student...kne stdy beb..aku mst naikkan lagi ponter aku..untuk itu, aku mst stdy smart..tapi..ssh actually nk stdy kat rumah ini especially bila ada gendut a.k.a amir fikri(my only one brother)..hehe, asek nk men je ngan dy...amir, pas ni jgn kacau akak nk stdy...huhuhu

hmm..gud luck to all my fellow friend, blik umah jgn lpe stdy..pas blik ni kite ad exam then, baru bley raye puas-puas..hehehe..salam lebaran untuk semua..semoga 4 ramadan yang tinggal ini dimanfaat sebaiknya..adios..

p/s: raya ni jmput dtg umah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan