Isnin, 20 Disember 2010

cerita cinta

assalamualaikum..

agak lama saya tak mengupdate blog..kemalasan untuk mengonlinekan diri..hehe..dan antara hobi saya bila online adalah jalan-jalan di youtube..mencari sesuatu yang bermanfaat untuk saya lihat dan dengar..dan seperti biasa..bila saya terjumpa sesuatu yang saya rasa agak bermanfaat dan best, saya akan kongsikan disini..(^_^)

saya terjumpa video ini..suatu cerita yang menarik..(tapi dalam bahasa indon..oh, jangan risau..maseh boleh difahami dong..hehe)..saya suka pengajaran cerita ini..
tambahkan cinta, kurangkan benci
jom hayati (^_^)



hidup ni penuh dengan perkara tak diduga kan..

komen anda?

p/s> saya sangat risau tentang duit untuk kem nanti..ya Allah moga dipermudahkan..

sekali lagi meeting ditunda (T__________T)

saya frust dengan daftar subjek..titas n b.i sudah full..geram je...huhu

rahsia hati hanya Allah yang tahu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan