Selasa, 27 Julai 2010

adoi, macam-macam..

assalamualaikum..

tadi diilhamkan Allah untuk tengok 1 video..
video yg menyebabkn hati rasa bergolak..

YA ALLAH, islamku dihina..
sungguh, kecewa, sedih bersarang di dada...
salah siapa ini?

dan lalu sahabatku bertanyakan soalan yang membuat aku berfikir...
kenapa orang kafir boleh hina islam sesuka hati sedangkan dulu diorg tak berani?
jawapan dari dia..
sebab umat islam sendiri yang jadikan islam boleh dihina..

tersentak aku..
sungguh benar pernyataan itu..
mungkinkah aku sebahagian dari umat islam yang membuka ruang itu??
nauzubillah..
semoga aku dan sahabat-sahabatku dijauhkan dari itu..
semoga mereka mereka dikurnia hidayah Allah..

inilah tugas aku dan sahabat2..
sedang mencari ilmu..
bekalan menempuh jalan berliku..
semoga diberi kekuatan olehNya..

selamat berjuang sahabatku..


p/s: sedang minggu promo..nak dftr silat ke tak..hermmm

asgmnt sudh dtg mencurah curah..huhu

kena mara ngan mama sebab balik tiap minggu..hehe

nak g jln2 ngan syib ujung minggu ni..sape nk ikot??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan