Ahad, 7 Februari 2010

SMARTIES '10 yang berakhir..

Tempat: SMKA Wataniah, Besut
Tarikh : 4-6 Februari 2010
Sasaran : semua pelajar tingkatan 3 SMKAWA
Tema : Kegemilangan akhlak menjana kematangan intelektual

Alhamdulillah, kesempatan utk mengupdate blogku yang semakin berhabuk ini datang lagi..saat aku menulis ini, sudah sehari program SMARTIES 10 ini berakhir..dan alhamdulillah akhirnya segala yang dirancang dapat dilaksanakan sebaikny..semoga perkongsian yang diberikan di manfaatkan sebaiknya..insyaallah..

jutaan terima kasih diucapkan kepada :

Pihak sekolah SMKA Wataniah besut,
Pengetua Sekolah, Puan Dayang, GPK HEM, Tn Hj Safihi, Ketua Warden, Ustaz Kassim, Kaunselor sekolah, Cikgu Md Nor dan Cikgu Nor..banyak membantu kami sepanjang program dijalankan..terima kasih atas kepercayaab yang diberikan, kami mohon maaf andai ada yang tidak kena sepanjang program berlangsung..terima kasih banyak-banyak..

Adik-adik tingkatan 3 SMKAWA 2010,
terima kasih atas kerjasama yang diberikan..kami hadir disana hanya sebagai pemudah cara..untuk berubah atau mengambil input yang diberikan, itu ditangan adik-adik..kami hanya mampu berkongsi atas apa yang kami tahu..ambillah manfaat atas setiap yang diberikan..seronok bertemu dengan adik-adik sekalian..jagalah ukhwah antara kalian..berusaha untuk sebuah kejayaan yang mampu memberi kemanisan hidup..nawaitu lillahi taala itu penting..maafkan kami andai ada yang tidak kena sepanjang program..kami sayang kalian..

sahabat-sahabat urusetia dan fasilitator,
terima kasih atas komitmen yang diberikan..ujian yang kita hadapi adalah tanda kasih sayangNya yang tidak terhingga..semoga kita bersama-sama mampu untuk berdepan dengan ujian-ujian itu dengan ikatan ukhwah yang tidak putus ini..maafkan amal seandainya sepanjang pengurusan program ini ada yang tidak kena dan sebagainya..amal hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari kesilapan..maafkan amal..

dan akhirnya..buat semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak langsung, jutaan terima kasih dan kemaafan dipohon..halalkan apa yang terlebih dan terkurang..semoga pertemuan itu akan diadakan lagi dengan izinNya disertai keredhaan Allah layaknya...

p/s : seronok bertemu dengan adik-adik..komen yang diberi cukup positive

ada yang sudah menerima panggilan dan sms dari adik-adik..teruskan perhubungan itu, jangan diputus tali persaudaraan yang terjalin..ukhwah fillah..insyaallah..

rabu dan khamis HTUM..aku pulang ke selangor rabu malam..setelah sekian lama tidak pulang...rindu sangat dengan suasana rumah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan