Rabu, 24 Ogos 2011

terima kasih wahai kamu

Assalammualaikum

alhamdulillah, Allah masih mengurniakan kesempatan untuk bernafas demi bertemu Ramadhan bulan rahmat..mungkinkah kesempatan ini akan hadir lagi? Wallahualam..

kini lebaran membuka tirai..bulan kemenangan buat insan-insan yang berjuang mencari rahmatNya..bulan kegembiraan bagi insan yang telah menyediakn diri buat yang Maha Esa..di kesempatan inilah insan-insan saling bermaafan melupakan dendam yang membara..membuang segala sengketa yang bersarang di dada..:)

Allah, jadikan saat ini bermakna..saat yang menjadikan kami lebih dekat padaMu dalam setiap perbuatan dan takdir yang telah direncana..

entri ini mahu berjiwa-jiwa sedikit..eheh..tacing cacing sedikit bak kata cik nasihah basri..;p

mahu menyampaikan ucapan terima kasih dan mohon maaf buat kamu-kamu yang ada disekeliling saya..juga salam lebaran dan selamat hari raya

ya, kamu..kamu-kamu yang sentiasa ada saat diri ini jatuh terkapai mencari hala..kamu-kamu yang menghulur tangan bersama-sama menuju destinasi perjuangan..kamu-kamu yang memberi kata semangat bila diri mula hilang arah..kamu-kamu yang saya sayangi..kamu-kamu yang ada disekeliling saya..

sahabat kamu yang punya banyak kekurangan ini memohon kemaafan..tulus dari hati ini..diri ini tahu betapa banyaknya kesilapan yang telah diukir..yang terkadang mungkin telah mengguris hati kamu-kamu tanpa disedari..terkadang kata, perbuatan mahupun fikiran ini telah melampaui had seorang sahabat yang baik..maaf setulusnya dipinta..

terima kasih kerana sudi menerima seadanya..

terima kasih untuk setiap kenangan yang dicipta..

terima kasih kerana bertahan dengan sahabat kamu-kamu yang sering berbuat silap ini..

terima kasih atas kata-kata dan bantuan yang dihulur..

terima kasih untuk pengajaran bermakna dalam hidup..

terima kasih untuk segalanya..

terima kasih utama buat Dia yang Maha Memberi tanpa berkira..Dia yang mengurnia nikmat biarpun hambaNya sering berbuat dosa..malu terasa saat meminta segala perkara..sedang nikmatNya tak terhitung banyaknya..Allah, alhamdulillah kerana mengurniakan mereka menjadi teman istimewa..menjadikan mereka sahabat untuk berpaut dalam usaha mencari redhaMu..memberikan makna sebuah persahabatan keranaMu, demiMu, untukMu buat selamanya..

redhai persahabatan dan hubungan yang terjalin ini ya Illahi..moga ini jambatan kami menuju Mu dan syurgaMu nan abadi..

sahabat

kamu-kamu yang sentiasa dihati..

keluarga saya yang utama..mama, abah, ira, jiha, amir, anis dan semua saudara mara tercinta..

teman-teman riang saya..fatihah, nasihah, intan, fatin akmal, kak fairuzah, nadzeerah, dan semua yang diingati..xsebut nama bukan bermakna saya lupa..anda tetap dihati selamanya

sahabat terbaik saya..syibrah hanani, cik siti, fara wahidah, maream, azmatun, nazifah, feekha, syikin, sakinah, dan semua..anda juga sentiasa dihati tidak kira masa..

adik-adik tersayang saya..dari smkyl, samer, smka bandar penawar, smka wataniah, smk syed mashor, dan semua yang pernah tercipta memori kita bersama..:)

guru-guru kesayangan saya..ust amin, ustzh hajar, ust yusri, guru-guru Sam Rawang..pensyarah di UM nilampuri dan UM kl..moga kalian sentiasa dirahmati

teman-teman saya..asyrafiah, shuha, ummu aiman, hazwani, kak ani, nurul dan semua yang pernah kenal diri ini..

dan untuk kamu..yang setia menjadi teman saya selama ini..setia mendengar keluh kesah saya..meghadapi bermacam karenah pelik saya..hehe..terima kasih menceriakan hari-hari saya..terima kasih untuk semuanya..maaf untuk semua gurauan dan salah silap sengaja atau tidak yang tercipta ye :)..

dan sekali lagi..ikhlas dari hati..

Terima Kasih~~..(sila baca gaya alleycats ey..eheh)

mohon maaf sebanyaknya..bak kata orang jawa.. ‘keluputanku seng akeh-akeh dijaluk ngapuro ya’..hehe

p/s : ok, lagu dah tukar..ad orang gelakkan lagu saya..katanya macam tengok cite hantu tapi lagu klaka..haha..senget je..

tak sabar nak mula belajar..cuti 3 bulan yang banyak ceritanya..

kawan-kawan, jom baraan raya..hehe

ada bermacam perancangan..moga Allah permudahkan..aminn

akibat terbiasa berdikari..saya ada pengalaman berjalan kaki ke tempat kerja sejauh 1km..dan akibatnya, pening seharian..hoho

terkadang hati bertanya..apa pengakhiran kisah kita?beberapa tahun akan datang..adakah kita masih akan baik seperti ini? wahai  kamu? ada jawapan kah?

1 ulasan:

  1. selamat hari raya awokk.. :)
    maaf zahir & batin..mintak halal sume yer..
    uhibuki fillah !!!! ^___^

    BalasPadam