Isnin, 14 Disember 2009

keluar masuk dewan itu..

"haikal kene tolong akak..akak kne usul filem asing perlu dihadkan.akak pembgkang..hehe..ad idea x?"

"akak, ni usul kitorg ari tu..tapi kitorang kerajaan..usul dy filem asing perlu dimasukkan..lbh kurg cm akak la..huhu.." aku trsenyum...tanpa membuang masa, aku terus mendail no haikal menggunakan no digi campus yang baru diambil semasa perlawanan futsal tempoh hari..dan lalu perbualan diantara kami dilanjutkan dengan membincangkan usul ini..disertai dengan isu-isu di luar usul..hehe..

dan akhirnya..saat persidangan diteruskan, aku selaku ketua pembangkang terus menjalankan tugas dengan menolak usul ini..dibantu dengan fatin sebagai pembangkag 1 dan zikri( thanx zikri cz sudi tolong walaupon last2 minit mnx..papepon..awak hebat..)selaku jentera pemusnah..keputusannya? usul ditolak..alhamdulillah, sidangdewan menolak usul ini..dan aku? ditakdirkan sebagai pembahas terbaik..rezki Allah..teringat saat-saat kegemilangan aku bersama-sama team debat dalam memperjuangkan usul di SAM Rawang yang sentiasa di hati..terima kasih Ya Allah atas kesempatan ini..sesungguhnya Kau yang mentakdirkan segalanya..kun fayakun...terima kasih Ya Rahman..

esok..aku akan kembali ke dewan itu lagi untuk menolak usul lagi..dan akan berlawan dengan pasukan yang cukup hebat aku kira..semoga perlawanan itu bermula, sedang dan berakhir hanya keranaNya...doakn aku sahabat sekalian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan