Selasa, 6 Oktober 2009

at last....

assalamualaikum...lama sangat rasanya tak update blog ni...hmm...akibat kekangan exam yang sudah selesai dijalani dan ketiadaan laptop kesayangan disisi..seminggu lebih yang agak memeritkan dan memeningkan..masa inilah masa yang ada itu sentiasa berharga..harapanku, semoga ia dibalas dengan keputusan yang cemerlang...Insyaallah...

Esok, aku akan pulang ke rumah bertemu keluarga tercinta...sebulan aku akan bercuti..cuti kali bukan sekadar cuti semata tapi cuti yang akan membawa misi untuk persediaan kokurikulum semester4..pening memikirkan dimana harus berjalan mencari sumbangan...dan misi untuk menyelesaikan program SITE..Ya Allah permudahkan urusan kami...

hmm..rasenye tiada apa yang ingin dicoretkan lagi..akalku tidak mampu berfikir panjang lagi dan minta untuk direhatkan..hehehe..anak-anak IKHLAS sedang mengadakan jamuan hari raya..dan aku perlu sertai mereka...rasanya lepas balik nanti baru dapat diupdate blog ini...rindu nak jumpa laptop...huhuhu

*hee, sebelum buat keputusan tak nak bawak laptop g ostel, mama dh tye "tak mati kutu ke nanti tak de laptop?" aku sekadar tersenyum dan menjawab"mana mama tau ni?..hehe, insyaallah tak kot..." tapi ternyata hakikatnya..memang aku mati kutu....huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan