Selasa, 15 Mac 2011

kerana itu..

   assalammualaikum..

Alhamdulillah, kem anak soleh berjaya dihabiskan dengan baik..moga apa yang diberi kepada adik-adik akan dapat diambil dengan baik dan diamalkan dalam proses menjadi manusia soleh untuk Islam tercinta..ya Allah, limpahkan hidayah buat mereka.

pertama kali saya berprogram bersama adik-adik kecil..kanak-kanak darjah 5 dan 6..pembawakan program kepada mereka berbeza..bukan seperti adik-adik disekolah menengah..disinilah saya mempraktikkan apa yang dipelajari dalam bidang saya..terima kasih Ya Allah atas kesempatan yang ada..seronok bersama mereka..

masa sukan..

yeah, meniarap dik..

DSCN0048

 sila cari adik comey nadia..ahaks

 terer ke lastik tu dik..

 DSCN9982

 ha, kan dah kene..sape suruh becakap..

DSCN0293

the little caliph ^__^ 

Urusetia dan Fasilititor yang ada memeriahkan suasana..hati yang kecewa dek sikap manusia sedikit terubat dengan mereka..terima kasih semua..ya, saya kecewa tapi saya masih mampu tersenyum kerana anda semua..

DSCN0043

with kak dila..penyokong kuat kem anak soleh ^___^

DSCN0262

trademark istimewa neng..haha

DSCN0249

   sentap mak..haha

DSCN9954

fasi yang ceria..sayang kamu semua ^__^

kak nadia dan senjata utamanya..cuak..hehe

berharap ada lagi kem yang melibatkan kanak-kanak sebaya mereka..seronok dengan keletah mereka..ya, mengendalikan mereka perlukan kesabaran dan skill..Insyaallah..

p/s: seronok kem ni..saya sangat banyak gelak dek urusetia yang ceria..oh, neng ( letak tangan dibahu, mata keatas)..haha

bangga dengan adik saya, siti nur anis syazana..berjaya menghabiskan sesi kem dengan baik..ambil mne yang baik ye dik..^__^

pengalaman ke arah syarikat sendiri..insyaallah..

menyelesaikan misi yang seterusnya.. ya Allah, permudahkan urusan kami..

kenapa ada manusia talam dua muka? suka makan kueh talam ey??

wahai kamu..mengapa mesti bermuka-muka..saya benci manusia sebegitu rupa..tolong berubah andai mahu diterima..cukuplah sekali saya kecewa..saya tak pernah meminta agar pengorbanan saya dihargai..tapi janganlah berpura-pura..depan saya lain yang dikata, belakang saya..kamu tuduh saya macam-macam..saya tak tau macam mana saya mau kamu tahu yang saya terasa seperti ditikam berulang-ulang kali..oh, sakitnya..sangat sakit..tolonglah..berubahlah…biarlah ini pertama dan terakhir saya terkena…sangat serik rasenye..huhuhuhu

1 ulasan:

  1. Seronoknya... cam nyesal plak tak pegi..huhu
    tapi takpelah perancangan Allah itu lebih baik..InsyaAllah. Good Job Guys.. ak dpt rasakan mcmmne melayan telatah budak2 ni.. mmg sungguh penat..hehe tapi best n kelakar..ngeh3

    Barakallahu feekumm..!^^,

    BalasPadam