Ahad, 12 Disember 2010

kota damansara punya cerita..

Assalamualaikum..

sabtu lepas, saya dapat satu panggilan dari cik beah..jemputan untuk hadir ke kenduri kawen abang cik beah ni..sebab orang dh menjemput, maka perlu dipenuhi jemputan itu andai tida halangan kan..maka saya pun merancang bersama cik seha untuk ke sana..sepatutnya kami bertiga..bersama cik teha skali..memandangkan cik teha ada urusan lain..maka kami hanya berdua..

sebelum nak ke rumah cik beah ni, saya kena amek cik seha di rumahnya..sesat jugak taw nak ke rumah seha ni..plus tuan punya rumah bagi direction salah..apa da =,=' tapi akhirnya sampai jugak disebabkan saya penah la jugak datang ke sana walaupun sekali..alhamdulillah..dan terus kami bergerak ke kota damansara..saya memang tak pernh sampai ke sana dengan saya drive sendiri..naseb ada cik seha..kami jumpa destinasi rumah beah tanpa sesat..hehe..

lepas kami makan, cik beah suruh kami tunggu pengantin sampai..dan sementara menunggu, kami bergambar..saya tak sangka cik seha ni giler bergambar..hahaha..dari mula sampai la saya hantar ke rumah dia, semua sudut dirakamkan..haha..tapelah seha, yang penting kite happy..hehe


kami bertiga yang manis..hehe

bru lepas makan..Alhamdulillah :)

pelamin yang sangat cantik (oh, ni tempat paling banyak cik seha bergambar..haha)

tq beah sebab jemput kami..nanti ko kawen, kami nak kad yang spesel taw..hehe

saya sangat suka gamba ni..kredit tuk cik seha..nice view..hehe

p/s: sape agaknya antara kami yang akan naik pelamin dulu ek..hihi

good luck untuk mencari sumbangan..(T__T)

semoga segala urusan dipermudahkan..ameen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan