Selasa, 20 April 2010

pusing-pusing k.l punya cerita…..

birds 

“ Hari ni nak pegi mana-mana ke kak?” mama bertanya pagi itu semasa kami sedang sibuk bersiap untuk bekerja.

“nak pergi PJ, Menara yayasan” aku menjawab ringkas..ya begitulah aku beberapa hari ini..menjelajah kl dengan hanya satu misi..misi mencari sumbangan untuk kem insan rabbani yang menjadi projek terbesarku..

tak penat ke? tak rasa membazir? duit minyak lagi, masa lagi..tidak, aku tidak akan dan tidak pernah merasa menyesal melakukan semua itu..bahkan memberi kepuasan untukku..kerana niatku hanya untuk satu dan insyallah akan selamanya begitu..semoga usahaku ini mendapat berkat dariNya..

trimas, terima kasih dan thanx untuk mereka yang sudi memberi kerjasama..especially maream sam yang sentiasa menemani aku berjalan mencari arah..hehe..(thamx dear, pusing kl ngan ko ak konpiden sikit..hehe..even sesat dalam tempat parking..hahaha) n also to madi, fitri dan sume yang terlibat secara langsung atau tidak..

selepas ini, gerak langkah untuk berdoa dan mendapatkan feedback selepas usaha dilakukan..semoga segalanya dipermudahkan..insyaallah

sesiapa yang menolong agama Allah, Allah pasti akan menolongnya….

p/s: liqa di pantai remis???

Fara, tgu aku dtg ye…miss u..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan